جستجو کردن
Close this search box.

حضور شرکت داروسازی امین در کنگره تازه‌های کودکان و نوزادان تبریز

حضور شرکت داروسازی امین در کنگره تازه‌های کودکان و نوزادان تبریز: دوم تا پنجم مردادماه 1403

شرکت داروسازی امین، یکی از پیشروان در تولید محصولات تخصصی اطفال، در کنگره تازه‌های کودکان و نوزادان تبریز که از دوم تا پنجم مردادماه 1403 برگزار شد، به عنوان اسپانسر اصلی شرکت نمود.

این کنگره که با حضور اساتید و متخصصان برجسته از سراسر کشور برگزار شد، فرصتی ارزشمند برای تبادل دانش و به‌روزرسانی اطلاعات در حوزه کودکان و نوزادان فراهم کرد. در این رویداد علمی، اساتید و پژوهشگران برجسته مقالات و نتایج تحقیقات خود را ارائه دادند و شرکت داروسازی امین نیز دستاوردهای خود را در حوزه تولید محصولات تخصصی اطفال به نمایش گذاشت.

حضور داروسازی امین در این کنگره، فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر جامعه متخصصین اطفال، پزشکان عمومی و داروسازان محترم با محصولات نوآورانه این شرکت بود. محصولات تخصصی داروسازی امین، که برای اولین بار در ایران تولید و عرضه شده‌اند، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در بین پزشکان و متخصصان پیدا کنند و در این کنگره نیز مورد توجه ویژه قرار گرفتند.

این رویداد نه تنها به تقویت ارتباطات علمی و حرفه‌ای میان متخصصان کمک کرد، بلکه بستری مناسب برای معرفی محصولات جدید و تبادل نظرات و تجربیات در زمینه مراقبت از سلامت کودکان و نوزادان فراهم آورد.

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
به اشتراک گذاری
مقالات مرتبط
معرفی محصولات
شاید علاقه مند باشید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x