جستجو کردن
Close this search box.

برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت داروسازی امین

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی امین برگزار گردید

شرکت داروسازی امین در تاریخ 21 خرداد 1403، مجمع عمومی عادی سالیانه خود را با حضور صاحبان بیش از 70 درصد از سهام در محل این شرکت برگزار کرد. در این جلسه که با اجرای تشریفات قانونی آغاز شد، گزارشات هیات مدیره و نماینده حسابرس قانونی شرکت قرائت گردید.

دکتر محمد مهدی حقوقی، مدیرعامل شرکت داروسازی امین، در این جلسه به تشریح اهم اقدامات و دستاوردهای شرکت در سال 1402 پرداخت. وی به توسعه، اصلاح و ترمیم تجهیزات، زیرساخت‌ها و فضاهای تولیدی اشاره کرد و توضیح داد که چگونه شرکت داروسازی امین در مواجهه با چالش‌های جدی اقتصادی در صنعت دارو، از جمله مشکلات ناشی از عدم تخصیص ارز و افزایش احتمالی نرخ آن و همچنین تامین مواد اولیه و نقدینگی، به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است.

دکتر حقوقی با ابراز امیدواری نسبت به آینده، اعلام کرد که با توجه به نقشه راه ترسیم شده برای سال 1403، شرکت داروسازی امین در جهت تولید محصولات جدید و انحصاری، به ویژه در لاین‌های اطفال و کاردیو، و همچنین احداث خطوط مدرن تولید داروهای هازارد، این چالش‌ها را پشت سر خواهد گذاشت و آینده‌ای روشن برای صاحبان سهام این شرکت رقم خواهد خورد.

شایان ذکر است که شرکت داروسازی امین اصفهان، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دارو در بخش خصوصی کشور، در سال 1402 علی‌رغم تمام چالش‌های موجود، موفق به افزایش 22 درصدی فروش و رشد 10 درصدی سود خالص گردید.

0 0 رای ها
امتیازدهی
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
به اشتراک گذاری
مقالات مرتبط
معرفی محصولات
شاید علاقه مند باشید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x